tisdag 1 december 2009

Ett sms

Stella med Nadia 4 månader

Jag har några riktiga stjärnor i mitt liv och en av dem är min vän Stella. Hon är en speciell människa, full av tankar, känslor och kärlek och lite skönt flummig. Det finns en sak som gör henne lite extra unik; INGEN skriver sms som Stella och jag vill dela med mig av mitt födelsedagssms från henne:


Fina, finaste **Julia**. Hade jag varit en liten skimrande sago-fågel skulle jag flyga högt, till din balkong o sätta mig. Där, på ditt räcke utanför sovrummet, skulle jag kvittersjunga en liten trudelutt så fint jag bara kunde o spela på min violin... Men jag får nöja mig med känslan... **GRATTIS** sweetheart på din födelsedag. *Du* käraste vän som finns inbakad i mina hjärteväggar som en vacker varm ton. Önskar dig en skön dag. *Pussar* o *kramar*. Hörs lite senare. * * Puss * *

Blir man inte alldeles lycklig, så säg?!

3 kommentarer:

Just me sa...

ÅÅÅÅH va vackert !!!

Vilken stjärna hon är :-)

Just me sa...

ÅÅÅÅH va vackert !!!

Vilken stjärna hon är :-)

johanna sa...

Grattis i efterskott! I dag fyller min man år, jag ska strax väcka honom med saffranspannkaka. :)