måndag 21 december 2009

Liten nostalgitripp

Jag satt och letade bland gamla mobilbilder efter en som farmor bett om, och hamnade mitt i en nostalgitripp. Eftersom Johan och jag hann vara tillsammans så kort tid innan jag blev gravid (tre månader vetandes, två ovetandes..) så är de minnen vi har tillsammans före detta alldeles extra värdefulla. De motsvarar många år i andras förhållanden. Här kommer en liten återblick...


På bröllop i juni 2007. Undra om jag nånsin får tillbaka midjan.. suck...


Min Johan när han är som bäst. Naken med gitarr :-)

Den här bilden har jag fortfarande som profilbild på Johan när han ringer. Vi var så nykära här...


Här skulle vi på Kanal 5:s årliga sommarfest, med Moulin Rouge-tema. Min sista riktiga fest på ett tag. Jag var fortfarande bakis när jag tog gravtestet två dagar senare...



Både Johan och jag gillar att spöka ut oss. Jag hade fixat till min blivande mans mustascher med hjälp av limstift...




Jag och en kollega på samma fest


Vår första gemensamma semester. Här i poolen vid det fantastiska huset i Toscana. Här var jag gravid i vecka 9, fast det syns inte riktigt ännu... Första semestern utan barn, men förhoppningsvis inte sista utan barn. Fast vi väl får ge det en femton år sådär...


1 kommentar:

Elin sa...

Vilken snygging du var och är Julia! God Jul-kramar /E