lördag 19 december 2009

Pulkadebut

Imorse tog vi den pulka Johan köpte igår och begav oss efter en halvtimmes påbylsande ut i Vasaparkens backar. Där satte jag mig bakom Nadia på pulkan och så susade vi ned för backen med bra fart. Jag tror jag tyckte det var roligare än Nadia... Hon sade inte så mycket men lät mig dra henne uppför backen och åka nedför några gånger, innan hon tröttnade. Vi hade förstås glömt kameran hemma, och Johan gick hem för att hämta den. När han kom tillbaka hade hon förstås helt tröttnat på pulkan så det blev inga bilder från backen.

Men vi hängde i parken ett bra tag och mötte även upp fina familjen Gatu, samt åt korv till mellis, innan vi begav oss hemåt med Nadia i pulkan. Mysigt med en utedag och nu snöar det igen. Jag älskar det! Och hoppas som alla andra att det ligger kvar till jul...





Inga kommentarer: