lördag 27 februari 2010

Trööööööööött

Trött trött trött är jag just nu. Jag kan ärligt talat inte minnas när sist var så trött. Eller jo, den där hösten när jag var gravid med Olivia utan att veta om det, då kände jag samma genomgående matthet och hade lika svårt att hålla mig vaken i soffan om kvällarna. Nu är jag INTE gravid, bara trött efter konstant högt tempo och alldeles för många tidiga morgnar och avbrutna nätter. Jag vet inte när jag sist sov en hel natt. Minst ett år sen.

Den där tröttheten ligger som ett brus i hela kroppen just nu, och just precis nu, när vi laddar för att gå ut och på fest, känner jag mest av allt för att låta barnvakterna komma och bara ta in på ett hotell och bara SOVA. Men jag vet ju att jag kommer att rycka upp mig, dricka några glas vin, bli pigg och ha kul och sen vara ungefär dubbelt så trött imorgon. Uuuuuuh....

.

2 kommentarer:

Elin sa...

Men Julia, kan ni inte skaffa barnvakt en helg och göra just det? Ta in på hotell och SOVA! Det är ni värda! Vi kanske kan hjälpa till med ett av barnen om det behövs:-) Kram

Anonym sa...

Jag tycker Elins förslag är alldels ypperligt !!


Kram

Å-M