torsdag 4 februari 2010

Halsband

Idag har jag på mig ett halsband jag gjorde igår. Jag hade köpt en liten byggsats från Panduro och tänkte att nu satan ska det pysslas. Göra smycken har jag alltid tyckt verkar kul. Dock är jag aningen slarvigare och otåligare än vad jag antar att en smyckestillverkare bör vara, även om jag fick ihop skiten tillslut - efter många svordomar och med improviserade verktyg eftersom jag inte läst instruktionerna innan. Så nu har jag ett halsband som ser rätt okej ut om man inte tittar för nära, eller betänker att smådelar faller av lite då och då. Fort och fel, som Elin brukar säga, det är min melodi det!




Ta da! Fast äh, stenarna syns ju inte. Det var ju själva mecket liksom.


Så!
PS. Kul med alla kommentarer i förra inlägget. Måste visst börja skryta lite mer så att ni kommenterar...
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt ! du är mikke mikke duktigt ! ;-)

Hahha ja men visst skryt på du ! Det är bara härligt !

KRAM

Åsa-M