tisdag 16 februari 2010

Liten hängig skrutt

För att vara en generellt ganska o-orolig mamma, känner jag mig lite orolig idag. Olivia snittar på en 18-20 timmars sömn per dygn just nu. Pratade med BVC imorse och de tyckte att så länge hon verkar pigg när hon är vaken så är det nog ingen fara, bara en tillväxtfas eller något. Och vi har tid för 10-månaderskontroll på torsdag nästa vecka, något försenad eftersom vi fick boka om då Nadia blev sjuk sist. Då får vi träffa en läkare och jag tänkte att vi kanske kan vänta tills dess då. Men när jag kom hem efter jobbet var det en hängig, klängig och ledsen liten tjej som mötte mig med trött blick. Hon hade precis vaknat och hann bara vara uppe en och en halv timme innan hon bröt ihop igen och det var dags för läggning. Lilla gumman, imorgon är det jag som ringer husläkaren. Men nu ska jag gå och träna.

.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars liten ! :-( Riiiing !

KRAM

Åsa-M