onsdag 17 februari 2010

Onsdagmorgon

Olivia var mycket piggare imorse, ingen feber och lite mer sitt gamla vanliga jag, så oroliga mamman blev en o-orolig sådan igen. Och lyckades dessutom missa telefontiden till läkaren, mitt i dagislämningen, så vi avvaktar lite.

Båda barnen sov utan ett knyst hela natten och vaknade vid sex. Jag somnade som knockad klockan tio, efter ett ganska jobbigt träningspass och en alldeles för varm och lång dusch. Så det var bara att stiga upp, men jag var ändå lite glad att få umgås med Olivia lite efter hennes långa dvala.

Nadia och jag gick till dagis med stora snöflingor fallandes ned i ansiktet. Nadia var glad åt snön och ägnade hela promenaden över gården, från vagnsförrådet till parken där vi lämnar, åt att göra fotavtryck i snön. Jag kom till jobbet med mascaraprickar runt ögonen, men det åtgärdades snabbt i hissen. Och nu är det jobbdags.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skont att Oliven mar battre! Kram pa er!


Maja