måndag 22 februari 2010

Pysslig

När jag var på Panduro och passade på att handla till det där aningen misslyckade halsbandet - som jag inte använt en enda gång efter den första, eftersom jag insåg att det såg ut som att jag hade en nyckelknippa runt halsen - var jag ju egentligen där i ett annat syfte. Jag kände mig lite pysslig i år och passade på att göra egna kalasinbjudningar till Nadias kalas. Själv tycker jag iallafall att det är så himla kul att få handskriven post - och då gärna en inbjudan till något kul!

Så svärmor hjälpte mig genom att skriva ut bilder på Nadia tillsammans med sina kompisar och så gjorde jag personliga inbjudningar till alla nio kidsen. Ganska fina tyckte jag att de blev!

Första kvällen. Namn och bild på tork...

Ingrid & Nadia

Framsida på tork


Walters inbjudan klar!

Detalj...

Färdiga att skickas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

'
Men Julia ... fy fan ... nu får du sluta pyssla .. baka och stå i !

Tänk på oss andra .. icke så pyssliga som sätter kaffet i halsen i rena förskräckelsen :0) haha

KRAAAAAAAAAAAAm

Å-M

Anonym sa...

Jättefina blev de. Tänk vad kul att få så fina inbjudningar med så mycket jobb nedlagt.

tycker svärmor
kram