onsdag 17 mars 2010

Avatar-frälst... och trött

Det skulle inte vara något problem att hålla sig vaken, visade det sig. Filmen var hur bra som helst och jag njöt av varenda sekund av de nära 3 timmarna, utan att ens vilja blunda. De stora svarta 3D-glasögonen fyllde dubbel funktion för mig, som kunde hulka ostört där bakom. Tänk att jag blivit så blödig.

Även natten bjöd tyvärr på vissa sömnsvårigheter. Vi kom inte hem förrän strax före tolv och sen hade jag huvudet fullt av filmintryck och kunde inte somna direkt. Och Nadia måste ha drömt mardrömmar, för hon vaknade och skrek när vi hade gått och lagt oss. Tror inte jag somnade förrän tidigast ett, och vid fem vaknade Olivia och skrek efter välling. När hon äntligen tystnade, efter att Johan gått upp och klappat om henne ett par gånger, vaknade Nadia tjugo i sex och jag kände mig rätt matt. Egentligen var det min tur att gå upp, men Johan tog barnen en timme så jag fick sova lite till. Idag ska jag ända ut till Kista och träffa en kund på uppföljningsmöte om en kampanj. Och så snöar det, vad är detta?!

.

Inga kommentarer: