torsdag 4 mars 2010

Atjoooo

Jag skämdes lite för mitt "gnäll" om övertid i förra inlägget, när jag kom in till jobbet igår morse och min kollega som skulle hålla i hela dagen, hade jobbat till halv tre på natten... Hon har ju visserligen inga barn, men ändå...

Dagen och mötet gick bra, men jag började känna mig förkyld på tisdagskvällen och kände mig lite hängig hela dagen och nös mig igenom hela mötet. Jag tror inte att jag överdriver om jag säger att jag måste nyst 30 gånger igår. Kan inte finnas många hjärnceller kvar i den hjärnan och inte känner jag mig mycket piggare idag heller.

Vi åt middag på Saddle and Sabre och en 250 grams entrecôte och två glas vin senare var jag beredd att somna på min stol. Så när några av kunderna (som var supertrevliga dessutom) gjorde sorti strax före nio, passade jag på att följa med. Kom hem till en Johan som satt och jobbade med en hemsida halva natten, själv gick jag och lade mig klockan tio, mycket skönt!

Idag ska jag gå hem tidigt och bara ha en skön och lugn hemmakväll med mina små och stora älsklingar.

.

Inga kommentarer: