fredag 13 september 2013

Dr Martens for kids

Jag tillbringar dagen i sängen. Nu vill jag bli frisk och om sova och vila är vägen dit så testar jag det, även om det bär emot att dra ned rullgardinen om solen. 

Så jag ligger här uppuffad av både mina och Johans kuddar och läser i min bok och surfar runt på mobilen. På Instagram hittade jag bilder på barn i Dr Martens och herregud så coola, såna vill jag ha till mina tjejer!! Men 700 kr st, måste nog rådgöra lite med min make innan jag slår till...

Dessa sitter på Harper Beckham och detta Insta-konto är för övrigt rätt sjukt... (Men lite underhållande.) Handlar bara om kändisars barn och vilka som är gravida i kändisvärlden och hon som har det är inne och kommenterar allt på alla de svenska kändisar jag följer, och förmodligen fler än så...

Inga kommentarer: