torsdag 19 september 2013

Älskade Elias

Jag är helt kär i min bebis. Jag kan inte titta på honom utan att minst tre gånger brista ut i  ett "men TITTA, vad söt han är!!" och när han ligger och sover så längtar jag efter honom och blir glad när han vaknar. Det är något så totalt fascinerande med dessa små nykläckta liv, jag skulle kunna skaffa en hel hoper, för jag älskar den här första tiden. Och fem dagar gammal tycker jag redan att han börjar bli lite stor och känner nästan lite panik över att han ska växa upp och inte alltid vara mammas och pappas lilla spädis... All denna kärlek!!

Olivia har placerat ett kort i sängen, för honom att titta på sina systrar medan de är på dagis. Nappen fattade han direkt och Olivia valde nappar till honom igår när vi handlade. 

Älskad av alla!

På väg ut på stan. Alltså jag vet att jag är partisk, men han ÄR ju det sötaste, visst visst??

3 kommentarer:

Anonym sa...


hhahaha älskade Julia ! Klart han är världens sötaste ! det ser väl varenda kotte :-D

Kram Å-M

Maja With a J sa...

Varldens sotaste, det ser man ju!

Elisa sa...

Han är världens sötaste Elias . annars tänkte på en sak Dags att byta namn på bloggen kanske !