måndag 2 april 2012

Orange

Spexade till det med med orangea strumpbyxor idag. Ingen sa ett ord om det på jobbet, jag brukar annars få komplimanger och dessa var svåra att missa. Tills jag skulle gå, då sa en äldre kollega att jag hade coola strumpor. Man kan väl inte lyckas med allt, antar jag :)




Nu sitter vi på BVC och väntar på att få komma på 3- och 4-årskontroll. Jag stressade från jobbet till dagis och sen hit, helt i onödan, att man aldrig lär sig. En gång på dessa fyra år har vi fått komma in i rid, och då var förstås vi försenade, just för att jag tänkte att de alltid är sena. Men man blir alltid så väl mottagen när man väl kommer in, vår BVC-sköterska Anna-Marit är underbar. Och vi har ju ingen tid att passa idag, rätt skönt att komma hit på eftermiddagen. Nu är de 20 minuter sena....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: