lördag 28 april 2012

Lördag i Rålis

Det blev en helt vanlig lördag i stan. Vi kastade recycling, lämnade utrensade böcker till Myrornas (efter att jag färgkoordinerat bokhyllan härom helgen...) köpte varmkorv till kidsen och funderade på vad vi själva skulle äta till lunch, innan vi äntligen kom iväg till Rålambshovsparken, vilket var målet hela tiden. Där hade barnen hur kul som helst ganska länge, innan vi gick tillbaka hemåt och handlade på Daglivs. Vi köpte massa blommor också, tänkte att Nadia och jag ska vårfixa balkongen. Men inte idag!

Nu är Johan iväg på konsert och barnen och jag är ensamma. Jag känner mig inte helt hundra, så jag hoppas att de är snälla emot mig...

Lite bilder från Rålis, vilken bra park med massa skoj!














- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: