onsdag 18 april 2012

Flygplatsinlägg

Sitter på en helt fullpackad London City Airport och hoppas att mitt plan kommer att gå som det ska. Jag har just ätit en liten ensammiddag på överkokt pasta som ändå var rätt okej. Det är tur att jag inte är affärsresenär mer än såhär, jag hade varit en mycket fet sådan. Har levt på kolhydrater och kakor dessa dagar, och dessutom fick vi äckliga baconmackor med pommes frites OCH chips till lunch två dagar i rad! Men idag gick jag och några till till cafeterian och köpte lunch, nån måtta får det vara... Men kakorna tryckte jag i mig bara för att hålla mig vaken.

Jag känner mig helt slut i skallen efter två dagars kurs i en bunker utan fönster och luft. Jag var redo att kickdroppa den frusna slovakiskan som hela tiden stängde av ac:n men å andra sidan tyckte alla andra att det var kallt, så det kanske var jag...




Sitter här och önskar att jag hade en snabbspolningsknapp, det är många timmar kvar tills jag kan krypa ned i sängen bredvid Johan. Längtar hem till min familj nu! Jag avslöjade för Nadia att jag har någonting med mig till dem, så de lär väl vakna i gryningen bara därför.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: