tisdag 10 april 2012

Falaffel




Jag lagar falaffel för första gången i mitt liv och jäklar så gott det blir. "Mera kött!" sa Olivia när hon fått smaka en bit.. Men faktum är att jag testar lite köttfritt, alltså vegetariskt. Inte helt lätt med en köttokig make som tycker att allt blir bättre med lite bacon i, men idag blir det vego! På jobbet kör de detox denna vecka, men jag kör en lightvariant. Idag alltså falaffel med bulgur och sallad på isberg, fänkål och äpple. Kan lägga ut falaffelreceptet sen om någon är intresserad? Hojta i kommentarerna isåfall!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gärna ha recept !!

Kram

Å-M

Anonym sa...

Jag vill också ha!
/Lina

Helen sa...

Tar gärna receptet oxå
Från Leolejon som fortfarande tittar in här ibland.