onsdag 20 januari 2010

Mobilprojekt

Jag fick en ny mobiltelefon härom dagen, och var ju tvungen att ta en bakgrundsbild på familjen. Det gick sådär...

Första försöket. Rätt okej men pappan ser lite psykotisk ut...

Och försök nummer två gick inget vidare. Då var det slut på det fridsamma knäsittandet


Med ett barn gick det bra. Men jag ville ju ha båda...


Nadia blev jättearg för att hon ville vara bakom kameran och inte framför



"Skratta, Nadia!" sa jag och då gjorde hon det. Nästan iallafall.


Så då fick de sätta sig i mitt knä istället och där var det inga problem. Fast inte så bra bild.


Den här var bättre. Men är det ego att ha sig själv på mobilen...? Den får duga tills vidare. Eller så byter jag till den översta ändå. Vi får se.

.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch ego-schmego , klart du kan ha en bild med diná barn på mobilen
kram

Åsa-M

Anonym sa...

Haha..
Fiina familjen.

mary cruse