lördag 27 juni 2009

Olivia 3 månader


För ett par dagar sen fyllde Olivia 3 månader och det är dags att summera lite. Den lilla lilla bebisen har blivit lite större, det konstaterar jag om inte annars så när jag ser små nyckläcktingar. Olivia är så mycket mer medveten om omgivningen nu, och hon verkar vilja vara med så mycket hon bara kan. Nacken är starkare än någon så liten bebis jag sett och hon har redan vänt sig åt båda hållen. Hon har fått mycket mer humör än tidigare och säger högljutt ifrån när hon tröttnat på att ligga ensam, vill sova eller äta. Blicken är vaken och följer mig noggrant. Hon ler när man tittar henne i ögonen och när man busar med henne skrattar hon redan högt. Och mitt hjärta bara smälter. Min kärlek till denna lilla varelse är så stark och jag känner mig så lyckligt lottad som fått två så fina barn.

1 kommentar:

Just me sa...

Julia !

Va FIN hon är !

Jag tror hon kommer få lockigt hår .. som du !

Kraaam