måndag 8 juni 2009

Busy little life

Jag påbörjade ett inlägg igår om allt jag har att göra denna vecka, men jag blev så stressad att jag var tvungen att sluta skriva och stänga av datorn. Så nu nöjer jag mig med att säga att det är en späckad vecka (men med mycket roligt också och jag nöjer mig med att rabbla dessa - min älsklings födelsedag, date med tjejerna och Rosies lilla Havanna, M&M's bröllop, ny syskonmammagrupp på BVC, Olivias namngivning mm) och att jag känner mig lite trött och lite slagen av den envisa förkylning som får hela familjens näsor att ringa sedan flera veckor tillbaka och aldrig ger med sig. Tror också att två möhippor två lördagar i rad tagit ut sin rätt - man är ju inte direkt någon rutinerad partymänniska nuförtiden. Så jag kurar ihop mig i soffan med min Johan ikväll och struntar i att platta håret och städa som jag hade tänkt. Återkommer med lite mer spännande inlägg när energin återkommit.

.

1 kommentar:

FRIDA sa...

Blir lite avundsjuk att du ska få träffa en ny mammagrupp....
Men jag hoppas du träffar ngn trevlig att ta promenader med.
Hoppas energin kommer tillbaks snart. Stor kram vännen