tisdag 31 januari 2012

Måndagtisdagtröött

Blogg-appen strular så inga av de bilder jag lagt upp i helgen kom med, istället fick jag kopiera texten och maila till mig själv och klistra in. Vi får se om den kommer igång igen, annars blir det bildtomt framöver.... Bloggpress-skit!

Annars så har det varit lite trött på sistone - någon (med småbarn) som INTE känner sig trött just nu?! Vi hade en stökig läggning och som så ofta följdes den av en stökig natt. Klockan 04:40 vaknade Nadia och gormade och härjade och väckte förstås Olivia och så var alla arga och stökiga i en timme ungefär. Otroligt jobbigt det där när man precis hinner slumra till, så är det nån som ropade. Ett tag tänkte jag att det är väl lika bra att gå upp, men så somnade alla om tillslut och nästa gång jag vaknade var klockan 08:10 och då blev det brått! Olivia vaknade när jag slamrade lite i badrummet men Nadia fick vi väcka. Tack och lov gick allt smidig med påklädnad, men jag var rätt sen till jobbet...

Nu ska jag skynda mig hem till middag och gosfamilj!

Inga kommentarer: