söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!

...men tänk att det alltid ska börja med att man är så trött! Igår var vi på ett mycket skönt och trevligt nyårsfirande hos Lina och Jens och vi bäddade ned barnen vid halv tio och sen slutade det med att även Johan och jag sov på soffan eftersom vi inte orkade baxa upp barnen och åka hem mitt i natten. Istället satt vi uppe och spisade musik och drack Gin Tonic till klockan tre. Jag tog det ganska lugnt med alkoholen men jag var INTE pigg när Olivia kom tassandes vid sexsnåret... Jens tog hjältepasset med alla fyra barnen och sen gick Johan och jag och letade ett öppet ICA på ett öde och smutsigt Söder. Tillslut hittade vi ett och kunde köpa frukost till oss alla.



Olivia och Alma redo för saga




Svårmodig make på småtimmarna




Finaste värdparet




Och suddiga och trötta nattgäster. Jag borde förstås tagit en bild när vi var snygga och pigga istället...



Vi lyckades komma hem hela gänget trots att Olivia var riktigt jobbig både när vi skulle gå och på bussen hem. Nu är båda barnen på gott humör och föräldrarna trötta som sjutton... Jag har slumrat lite framför Saltkråkan och Johan i sängen. Tror minsann det är dags för skiftbyte. Känns riktigt segt att jobba redan imorgon, den 2 januari borde man alltid ha ledigt...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: