måndag 2 januari 2012

2012

...är året då jag tänkte go digital och skippa papperskalendern. Och efter att ha missat några möten eftersom jag behöver anteckna allt men får inbjudningar i mailen som ju är synkad med kalendern i mobilen, tänkte jag att detta är året då jag blir helt digital. Men se, det funkar inte riktigt. Jag får ingen bra överblick i telefonen och minns ingenting av det jag ska göra, eftersom mitt minne är mer bildligt och jag minns när jag skriver. Så på lunchen idag knallade jag ned till Bookbinders i Sturegallerian och köpte denna fina kalender, vars mönster gör mig glad.



Hur gör ni andra, är ni digitala eller analoga, eller försöker liksom jag att kombinera de två?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag kör digitalt. Och post-it. Älskar post-it! :-)

Elin sa...

Jag tänkte köra iPhone-kalender i år men är precis som du rädd att det inte riktigt kommer funka... Vi får väl se, har kört dubbelt under hösten. Kram kram