måndag 23 januari 2012

Tittar ut...






...genom vårt vita fönster och det är vitt även där utanför. Vintern kom tillslut Johan har inte kommit hem från jobbet ännu, fastän tiden är sen, han fick ett sista minuten-uppdrag på jobbet. Jag slötittar på Guldbaggegalan men det är inte särskilt underhållande och dessutom ensamt i soffan. Nu är det ändå slut och jag ska gå och lägga mig och läsa lite och hoppas min stackars make kommer hem snart.

Nadia har dragit på sig världens hosta. Hon ligger i sängen och vrålhostar och gnyr i sömnen och jag önskar jag kunde göra någonting för att hjälpa henne. Köpte flytande Bisolvon men den hjälper inte ett dugg. Den har dock chokladsmak så den är väldigt populär här hemma ändå... Hoppas att hon och vi får sova inatt.

Nu är klockan snart elva och stackars Johan har fortfarande inte kommit hem. Maten är sedan länge kallnad och undanplockad och jag hoppas han kan gå snart.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: