fredag 15 maj 2009

Dagen efter

Så här sitter man då med det gamla välbekanta pannknacket, som dock känns lite bättre efter en Alvedon. Det blev en riktigt lyckad kväll igår! God mat, cava och rödvin och massa snack som vi med stora ansträngningar och med varierande resultat lyckades hålla borta från ämnet "barn". Det var nog allra roligast att få sminka på en eyeliner och sticka fötterna i ett par högklackade och när jag gick mot Rörstrandsgatan så tänkte jag att det syns nog inte att jag har två små barn därhemma. Som om det hade spelat nån roll! När de andra tjejerna vid halv tolvtiden tog en taxi till Riche, travade jag hemåt i mina pumps och var ganska nöjd med det.

Johan satt och spelade dataspel förstås och hade haft en lite jobbig kväll eftersom Olivia inte ville ta flaskan. Vi måste träna mer, har ju flera bröllop och annat inplanerat då vi tänkte ha barnvakt. Så nu blir det fram med pumpen lite oftare.

.

Inga kommentarer: