måndag 29 september 2008

Framåt marsch!

Och så bara släppte det! Jag vet inte om Nadia var inspirerad av bebisarna från dagens BVC-träff med mammagruppen, men när vi kom hem tog hon sikte på Tummen-dockan hon fått av gammelfarmisen, och KRÖP! Framåt! Med stadiga kryptag framåt, armarna i givakt och de bara knäna taktfast följande... Och den glädjen! Vid en tidpunkt på dygnet då hon normalt är tjurig och gnällig bara strålade hon och skrattade och kröp runt i hela vardagsrummet. Det värkte av stolthet och glädje i mitt lilla mammahjärta men jag var lite ledsen att Johan missade det. Som tur var filmade jag när den första euforin lagt sig. Men nu hoppas jag att hon inte glömt bort hur man gör till imorgon...

2 kommentarer:

Just me sa...

Men åhhhhhhhhhh nu fick jag en massa tårar i ögonen . Känns som igår när Adele började krypa :-)

Grattis till Nadia !

Full fart framåt :-D

Anonym sa...

Vad duktig hon är lilltjejan! Grattis till Nadia!!!