torsdag 4 september 2008

Fru Duktig

Igår kväll tog jag mig i kragen gick och körde att spinningpass. Jag fick med mig Frida också, annars hade jag säkert inte kommit iväg. Men nu var det dags! Jag körde ju både spinning och pump rätt långt in på graviditeten och var i helt okej form då. Men nu... PUH. Vågade inte ta ut mig till max för då hade jag väl kräkts på cykeln framför. Men det var så skönt! Och motiverande, jag vill verkligen komma igång igen nu! På måndag ska Frida och jag testa att lämna in Nadia och Walter på mini-Sats, alltså barnpassningen. Funkar det finns det ju inget som hindrar att jag tränar minst ett par gånger i veckan.

Och imorse var jag också lite duktig och sydde klart gardinerna och satte upp dem. Johan hade bänt ihop och tejpat lite på stången så det gick att få ihop de två delarna. Foto kommer, tyvärr glömde jag ta ett "före"-foto. Kan väl inte påstå att sömmarna är sådär jätteperfekta om man tittar nära, men på håll ser det helt okej ut!

Idag skiner solen, Nadia sover morgonlur och jag borde väl passa på att duscha och göra mig i ordning, men ligger i sängen med laptopen i knät och har det lite skönt. Kollar på bröllopsbilder på Facebook som min söta kusin Sofia som var mingelfotograf lagt upp. Det ligger en del på www.juliaochjohan.se, kommer fler!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att komma igång med lite träning! Har också sparkat igång med stavgång och yoga. Känns skönt!

Tack för kramen! Den behövs!!!

Anonym sa...

ps. Kan jag lägga in länk till dig på min bloggsida?

Julia sa...

Ja absolut!

johanna sa...

Oh...jag länkade till dig utan att fråga först, jag hoppas att det var ok. Din blogg är en av få som jag regelbundet läser, och det kändes så fånigt att hela tiden gå via Johans (väldigt dåligt uppdaterade) blogg... Jag har flera vänner som läser din blogg också, man blir så glad av den!

Julia sa...

Hej Johanna!
Nu blev JAG glad! :-) Jättekul att du och dina vänner läser bloggen och du får så gärna länka allt du vill!