måndag 26 april 2010

Ny vagn! Nästan...

I helgen provade vi att vända Olivia framåt i vagnen och hon älskade det! Hon satt ivrigt och hejade på alla hon såg och sparkade med benen och var hur glad som helst. När vi kom hem igår kom jag på att vi ju faktiskt har en helt ny sittdel till Teutonian på vinden. Jag köpte ju fel vagnsmodell på nätet och den gick bara att ha framåtvänd (på detta spenderade jag MÅNGA sömnlösa nätter, helt sant!). Som tur var hittade vi en begagnad sittdel på Blocket, men den var lite äldre och dessutom röd. Jag har aldrig riktigt gillat den där röda och åh så lyxigt igår när jag kom på att vi har en som är helt ny. Sprang upp på vinden och hämtade och vips fick Olivia en helt ny vagn. Det var en stor händelse i mitt lilla mammaliv, så stor att jag hade velat stanna hemma idag och köra vagn...

Barnen blev också mycket glada när de vaknade och såg den nya vagnen. Eller kanske framförallt den gamla, som var så kul att leka med!











Inga kommentarer: