lördag 17 april 2010

Full fart

Synnerligen klen bloggvecka! Jag har bara inte hunnit med... Det har varit någonting varenda kväll denna vecka, och Johan och jag har nog båda prioriterat våra sociala liv den vecka som varit. Samt träning och körkort. Igår kväll var det jag som var iväg, på supermysig middag med Tove och Karin och ikväll är det Johan tur. Jag skulle gärna ha honom bredvid mig här i soffan ikväll, men kommer säkert att sova en del, så jag får se fram emot söndagsmys istället.

Igår gick jag från jobbet halv ett och mötte upp Åsa och så gjorde vi pedikyr, som vi bokat in sen länge. Det var såå skönt med massagestolar och massage av fötter och ben. Kändes lite surt sen att stoppa ned de fina fossingarna i strumpor och skor, men det var ändå skönt. Men nästa gång blir det manikyr!

Åsa i stolen

I torken

Efter pedikyren promenerade jag bort till dagis för att hämta Nadia och även Walter som skulle följa med oss hem. De var så söta där de gick hand i hand precis hela vägen hem.


Idag var vi i en park och firade John som fyllde två år häromdagen (tyvärr tog jag ingen bild på den sötnosen...). Även om vädret inte var det allra roligaste, regnade det iallafall inte och vi hade en mysig eftermiddag med korvgrillning och som ni ser goda festisar.

Nadia tyckte att det var superkul att vara i en ny park, jag tror att hon börjar kunna Vasaparken vid det här laget. Hon ville verkligen inte gå hem och pratade sen om hur kul det var i "andra parken".
Nadia fick förutom två korvar både kexchoklad och dumleklubba så hon var i himlen. Mysigt också att hänga med familjen Cruse. Och skönt för min lilla baksmälla med lite frisk luft.

Nu är det som sagt soffläge för mig och jag önskar att jag hade nåt gott att snaska på. Men kanske lika bra att jag inte har det, sommaren är nära nu...
.

Inga kommentarer: