fredag 9 april 2010

Gäsp

Seg dag idag. Nadia har två nätter i rad kissat i sängen och efter lakansbytande och allt nattligt rännande, känner man sig inte direkt utsövd på morgonen. I natt var hon dessutom väldigt stökig redan innan och jag tror att hon drömde mycket. Förmodligen var det också därför hon kissade i sängen. Jag hade morgonpasset, men vaknade ju ändå en massa och var också med och bytte lakan. Så jag var inte så pigg när jag gick upp klockan sex, och dessutom har jag tandvärk för första gången i mitt liv...

Skönt med fredag och halvdag. Vi ska till BVC i eftermiddag på ett- respektive tvåårskoll och det är alltid lite roligt. Ska bli spännande att se om Oliven vuxit till sig lite, jag tycker att det känns så. Sen ska jag ut med Elin på kvällen så jag hoppas att jag piggar på mig och att tandvärken försvinner...

.

Inga kommentarer: