onsdag 11 november 2009

Badrumshäng och nya klädesplagg

Såhär års gillar vi golvvärme. Trots att vi har en väldigt varm lägenhet är golven kalla och småtjejerna är alltid kalla om fossingarna. Så vi hänger en del i badrummet, som båda tycker är kul. Och Nadia hängde på pottan även idag...



Pottan är kul. Och lite extra kul när syrran kollar på!

.

Och har man en anka att tugga på kan man ju hänga där ett tag.

.


Jag gick och köpte ett paket trosor för att Nadia skulle tycka att det var lite kul och stort att vara utan blöja. Mycket riktigt tyckte hon att trosorna var jättekul och skulle prova allihopa.

.


Inga andra kläder ville hon ha heller, just nu är det mycket naket hemma. Och hon tyckte nog det kändes lite konstigt med annat rumpbeklädnad än blöjor. Därav den konstiga posen.

.



Även Olivia gillar att hänga i badrummet. Hon har upptäckt Nadias gamla favoritplats duschen och har inga problem att komma över kanten till duschkabinen för att leka med duschmunstycket. Med ganska blöta kläder som resultat. "Olivia duschar" konstaterar Nadia.

.

2 kommentarer:

Helen i Älvsjö sa...

Verkligen stora tjejen med trosor istället för blöja. Härlig pose.
Ser fram mot att köpa små kallingar till leo.

Anonym sa...

Åh vad jag längtar efter mina barnbarn när jag är här i Afrika. Kan nog inte låta bli att komma en stund på måndag när jag kommer hem om jag får.

Kram
farmor