lördag 13 augusti 2011

Laddarlördag

Tyst vecka på bloggen.. Jag skrev ett långt inlägg igår som bara försvann och då tappade jag sugen lite. Men det har varit en intensiv första vardagsvecka, och det känns ofattbart att vi bara för en och en halv vecka sedan hade badkläder på oss. Nu är det säkert tio grader kallare och jag får panik bara jag tänker på vinter, slask, snö och overaller. Ännu ett år då jag bara önskar att vi bodde någon annanstans...

Idag är jag ensam med barnen. Johan är i Örebro på sin kusins bröllop. Det känns lite konstigt att han är på bröllop utan mig, men jag ska springa Midnattsloppet ikväll och vi hade nog oavsett inte kunna skaffa barnvakt för en hel helg eftersom vi ska på bröllop även nästa helg. Så idag försöker jag ta det lugnt och ladda mentalt och hoppas att barnen ska vara snälla mot mig. Det har bråkats en del nu på morgonen, så jag hoppas på en bättre dag och kväll än morgon.

Nu ska vi äta lite lunch och sen gå ut!

Inga kommentarer: