onsdag 31 augusti 2011

Aktiviteter

Jag har i dagarna bokat in barnen på olika aktiviteter. Nadia ska gå på Miniteatern med Emilia, och Olivia barngympa tillsammans med Douglas. Jag gör detta med lite motstridiga känslor. Å ena sidan tycker jag att de är lite små att ha fasta aktiviteter och att det binder upp oss lite, å andra sidan tror jag att det kan vara kul för dem att ha sin egen grej. Hade inte tänkt boka in Olivia på något, men det kändes så taskigt att bara Nadia skulle få gå igen, så det fick bli en sista minuten-gympa som jag bokade idag och som börjar redan imorgon. Det blir lite logistik att få ihop det hela, men vi kommer att alternera föräldrar och turas om att gå med barnen. Känns ändå bättre att ha det i veckan än på helgen som med Nadias barndans sist, jag tror knappt vi var på hälften av gångerna. Jag tror iallafall att de kommer att få kul!

.

Inga kommentarer: