torsdag 18 augusti 2011

Klänning

Igår hade jag lite dötid efter jobbet innan jag skulle till Sundbyberg och springa Iform-loppet, så jag passade på att shoppa lite. Jag gick till Monki och köpte två klänningar och en tröja. Jag var säkert tio år äldre än den äldsta där och förut vågade jag mig knappt in i den butiken med alla popkids. Men de har ju sååå mycket fint, till superlåga priser så nu vågar jag...





Försökte ta en bild i hissen på jobbet, men det blev inte så bra. Men fin är den, dagens klänning. Skärpet köpte jag på Myrorna för att jag behövde ett vitt skärp till Johans mammas folkparksfest/överraskningsbröllop för två somrar sedan och har inte använt det sen dess. Nu var jag tvungen att göra ett extra hål i det och det sitter ändå lite löst. Sånt kan man bli lite glad över en vanlig torsdag i augusti.




- Posted using BlogPress from iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan bara ana hur fin du är i den min smala vackra ambitiösa vän! Puss på dig och hoppas vi ses snart.
/Lina

elisa sa...

ser snyyyyyyyygt ut puss