fredag 5 november 2010

Looking up!

Dagen artade sig rätt bra sen ändå. Vi jobbade halvdag och vid halv två stack Johan och jag iväg på lunchdate och åt grillbuffé på Grill. Jag åt ett berg av kött och kyckling med sallad till. Och massa bea. Sen tog vi några klunkar starkt kaffe, men bestämde oss sen för att strunta i kaffet och gå hem och SOVA istället. Så vi knatade hemåt och kröp ned i sängen och sov en timme innan dagis. Så ofantligt skönt! Sen hämtade vi kidsen tillsammans, och det är alltid lika mysigt och Nadia blir alltid lika glad. "BÅDE mamma och pappa!!!"

Efter dagis gick vi och handlade och sen hem och laga middag till barnen. Johan och jag var fortfarande mätta sen lunchen, så när två supertrötta småtjejer somnat på en sekund struntade vi i middag och jag åt bara lite ost och "hemmagjord" choklad med nötter (jag smälte god mörk choklad och blandade med hackade salta hasselnötter från Israel som inte är av denna värld... och ååååh så gott GI-godis det blev) och Johan vindruvor och smågodis. Och så öppnade vi en flaska rödvin och det var INTE igår. Vi kände oss så vuxna dör framför Idol, och gott var det.. Nu åter till myskvällen!

.

Inga kommentarer: