tisdag 9 november 2010

Gäsp

Tänk att det finns människor med småbarn som INTE blir väckta halv sex med bråk och skrik. Lyckliga ni, hoppas att ni njuter...

Igår var det stor lanseringsfest för en kund och jag kände mig lite tvungen att gå. Men eftersom det inte började förrän 20 så gick jag ned i gymmet på jobbet med två kolleger och körde ett riktigt hårt och bra pass. Sen mötte jag upp mina övriga kolleger och gick på Sturecompagniet där det visade sig att festen var. Men maten var inget vidare och efter ett tag tröttnade jag på att titta på Idol-kändisar och folk som spelade tv-spel så vid halv tio och efter bara ett glas vin gick jag hem och det ångrade jag inte en sekund varken då eller imorse.

Men det stora bakslaget denna morgon är att Johan glömde köpa mjölk igår så nu sitter jag och hoppas på min granne Mia, för att få mig lite välbehövligt morgonkaffe. Och sen ska jag sätta på mig en mycket varmare jacka än igår och tjocka vantar på barnen, för de hade för tunna igår.

Inga kommentarer: