onsdag 9 oktober 2013

Nya soffan

I måndags kväll kom leveransen med den nya soffan. Johan och jag rev bort plast och skruvade ben medan barnen lekte båt i kartongerna. Så var den på plats men innan den gamla soffan är borta är det lite svårt att bilda sig en uppfattning. Just nu ser det mest belamrat ut med dubbla soffor och minimalt med golvutrymme. Men jag tror att det blir bra, tycker iallafall att färgen passar väldigt bra in och det var främst det jag var orolig för eftersom vi köpte utan att ha sett i den färg vi valde. Klart är att vi behöver ett nytt soffbord, mindre, annan färg och form. Jag känner mig lite rådvill här och tar jättegärna emot tips och förslag!

Tror vi behöver någonting på väggen här... (Såhär grå är den inte, färgen på nästa bild är den som stämmer). Och ny golvlampa, denna Ikea-lampa var bara tillfällig. 

Definitivt nytt soffbord!

Jättesnyggt med skruttsoffan framför fönstret... men idag kommer Kalle, som ska få den, och hämtar den

Aaaaningen belamrat...
    
Men ganska mysigt att sitta i ljuset vid fönstret och dricka sitt morgonkaffe i soffan. 

1 kommentar:

Anonym sa...


Jag tror på runt bord :-)