lördag 31 augusti 2013

Soffan

Det var inte soffan i förra inlägget som vi köpte, utan denna nedan (Logan från Mio) http://www.mio.se/produkt/Logan-3-sits-med-schaslong/M1528353/ fast i en mer svartgrå färg. Hoppas det blir bra med färgen, så svårt att veta... Den hade fina armstöd och fin vinkling på benen tyckte vi, när man jämför med andra divan-soffor. Jag bredde ur mig på divanen och sa att aaah, här kommer jag att ha det skönt och Johan klämde upp sig mot andra armstödet och gjorde plats för tre imaginära barn och sa att "det här blir väl min plats"... :)


I samband med detta kommer vi också att behöva ett nytt soffbord, men jag funderar på om vi ska börja med att måla om vårt stora indiska bruna till vitt. Hittade en bild där någon gjort så, och vårt är identiskt. Vad tycker ni?


1 kommentar:

Anonym sa...

Jättesnygg soffa! Ser härlig ut att krypa upp i. Bordet blir kanonsnyggt i vitt men jag tror nog att den bruna varianten passar bättre hemma hos oss ... ;)

(detta fick skrivas från en herdelig gammal dator!)