torsdag 29 augusti 2013

Nostalgi


 När jag nu gått igenom alla gamla barnkläder och rensat och sparat och gett bort så har jag gjort en liten låda med nostalgisaker för barnen att få när de blir äldre. Några av de saker som ligger där är det som Nadia hade på sig på vårt bröllop. 

De söta små bröllopsskorna som Johans mamma köpte i Italien

Och den fina lilla hatten som mamma köpte tillsammans med den turkosa klänningen (också sparad) i Paris. Extra bonus för att den kom i en sån fin liten hattask. 


Söt som socker var hon. Och vi andra också ganska fina om jag får säga det själv!


Och så ett par pyttesmå rosa fräsiga sneakers som hon fick av en kompis till sin farmor, vill jag minnas... Det blir tyvärr mest Nadias saker eftersom hon var först på billen, så att säga.. Men jag har även lagt undan lite fina klänningar som Olivia fått.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det har ar det enda som far det att klia lite i aggstockarna pa mig - bebisklader. Sarskilt sma flick-skor. Kanns larvigt ;)

Era brollopsbilder var verkligen jattefina!

Kram
Maja