söndag 12 februari 2012

Mera födelsedag...

Så har vi överlevt även ett födelsedagsfirande och, må jag säga, ett ganska lugnt och mycket trevligt barnkalas. Jag njuter så länge kompisarna är både mina och Nadias!

Lite bilder både från gårdagen och idag....

Pizzaprepp

Fikonprepp

Les fromages

Efter middagen bjöds det på underhållning

Bra komp

Paparazzis

Olivia passade på att sjunga när Nadia inte såg, annars fick hon inte röra miken

Efterrrätt

Kompisarna

Söndag. Prinsesstårta in the making

Dekoration

Final touch

Partybordet

Sången

Gästerna

Oliven

För att ha så specifika önskemål på tårta hade man ju kunnat tro att hon skulle äta mer än en halv tesked... Den kanske inte var så god (fast det tyckte jag..)

Thea

Alma

Och nu har vi städat, motvilligt ätit middag och jag funderar starkt på lite kolhydratspaus efter denna helg, då jag rört mig typ tre meter sammanlagt (förutom allt fixande då) och ätit mängder av onyttigheter. Fast först kanske vi måste avverka de kvarvarande chokladbollarna (bullarna och kakorna är förpassade till frysen), även om jag inte är supersugen just nu. Men först barnläggning...

.

Inga kommentarer: