torsdag 23 september 2010

Vabbing

Och så har nästan en hel arbetsvecka till passerat, inte klokt... Denna vecka har inneburit en del jonglerande för mig och Johan, och jobbiga nätter. Barnen hostar båda två nattetid och Olivia är dessutom toksnorig och hängig och har fått vara hemma sen de ringde från dagis i måndags. Både Johan och jag har haft möten och massa på jobbet så vi har delat lite på dagar, men idag kör jag heldag och imorgon han. Nadia har också tajmat in med att vakna med hemska raseriutbrott mitt i natten varje natt, så det är trötta trötta föräldrar just nu. I synnerhet som båda barnen bökade rejält igår. Så nu är jag hemma och hoppas på att Olivia ska bli lite trött snart så att vi båda kan få sova lite... Även jag känner mig lite smårisig, fortfarande ont i halsen sen flera veckor tillbaka, det bara kommer och går men bryter aldrig ut på riktigt och försvinner inte helt. Men nu vill jag bara soooova...

Inga kommentarer: