torsdag 24 juni 2010

Tröttmorsa

Idag är det inte någon vidare pigg mamma. Och helt självförvållat är det. Vi hade teamkväll igår och jag hällde i mig vin och bubbel. Kom hem lite glad i hatten halv tolv och vaknade sen klockan fyra och började tänka på tågbiljetter och massa jobbig planering och kunde inte somna på säkert en timme. Och sen vaknade en arg Nadia klockan sex och som vanligt var det bara jag som fick kissa med henne. Men sen fick jag iallafall sova lite till, men inte är jag särskilt pigg idag och huvudvärken vägrar släppa, trots en hård diet på Alvedon och burgare till lunch.

Men vi ska ändå grilla ikväll tillsammans med våra grannar, men sen måste vi packa inför att vi åker till Ljusterö imorgon. Och så kommer Johan hem med en liten lastbil fylld med saker från mammas lägenhet som jag inte riktigt vet var vi ska få plats med. Men det får lösa sig. Just nu skulle jag helst krypa ned i sängen men försöker rycka upp mig. Varmt är det också, men det får man faktiskt inte klaga på.

Inga kommentarer: