tisdag 29 juni 2010

Snart....

Jag är sååå redo för semester nu, i synnerhet med detta härligt varma väder. Jag är också en riktig dumskalle som gick med på att vara ledig tre veckor och jobba en för att sen ta två veckor till. Den där veckan mitt i gör att jag inte riktigt känner det som att jag ska gå på riktig semester. Borde ha försökt hitta en annan lösning, men det är så dags nu. Nästa år...

Hursomhelst SKA det ju bli semester! Om en vecka åker vi till Frankrike och Italien och blir borta i nästan två veckor! Jag längtar sååå efter få tala franska (en mycket rostig sådan tror jag, även om jag övade lite imorse på cykeln), äta pain au chocolat och marguezer och så lite Italia, pasta och rödvin på det. Mmmmm... Och stränder. Och hav. Dessa tankar håller mig vid liv på kontoret just nu.

.

Inga kommentarer: