tisdag 16 oktober 2012

Vabbelivabb

Tisdag och min tur att vabba. Just nu är det ganska soft, jag ligger i sängen och surfar på IPaden och barnen ritar framför Bolibompa i vardagsrummet. Det här med att vabba alla dagar fram till visning är inte optimalt. Barnen visar inte någon större förståelse för att de inte ska stöka ned och lägenheten känns mycket långt från visningsklar. På torsdag lunch är det visning och sen igen på söndag. Har fått indikationer från annat håll nu om att vår förra mäklare inte var bra så jag hoppas hoppas på denna... Lite jobbigt att vi måste hålla oss undan hela torsdag förmiddag, för vår städerska kommer också innan visningen, men vi får snällt nog låna grannarnas Mia och Krilles lägenhet. Men idag måste jag nog städa och fixa så mycket jag kan eftersom jag dessutom ska bort på onsdag kväll. Jag lägger upp de nya lägenhetsbilderna lite senare!

Nu har skruttisarna satt på sig sina finklänningar (fast Olivia gick med på att ta en t-shirt över) och leker med trolldeg. En sån deg har jag nog aldrig gjort men det var ju superenkelt och ett bra alternativ när leran är nedpackad...





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: