måndag 22 oktober 2012

Senaste nytt...

Eftersom jag varit så överkänslig gällande detta med lägenheten så är det nästan ingen av mina vänner eller bekanta som vågar fråga nåt längre... Mem nu när det äntligen hänt nåt vill jag ju berätta! Idag har vi fått tre bud av tre olika personer! Visserligen ligger de alla fortfarande en bra bit under vårt acceptpris - vad är grejen med alla dessa skambud?? - men det känns ändå positivt att det händer nåt. Imorgon kommer en som var där i söndags och ska kolla igen och denna person har klagat över att det luktar matos.

Så på grund av detta och för att vi bara kände att vi inte orkar ta fram och bort allt igen så hängde vi hos grannarna ikväll. Vi skulle vara barnvakt åt Douglas och då föreslog Mia att vi skulle vara där uppe istället. Och det var faktiskt jätteskönt att slippa vara stressad över att de skulle stöka ned och jag lagade mat där till barnen och sen kom Johan från jobbet och hade med sig indiskt till oss. Vi stannade där hela kvällen och Johan gick inte ned med barnen förrän det var läggdags och då stannade jag och lade en något motsträvig Douglas. Vi tänkte faktiskt till och med äta frukost på caféet här nere imorgon för att slippa ta fram och bort kaffebeyggare, brödrost och den vita duken.




Soffmys med paddan

Nu ska vi strax kolla på sista delen av Torka aldrig tårar utan handskar, det är såååå bra.
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas de börjar bjuda över varandra ordentligt!

Klaga över matos? Man brukar väl laga mat hemma så det är väl inte så konstigt, eller?