onsdag 24 oktober 2012

Lite jobbigt

Vaknar trött efter en natt av jobbiga lägenhetsdrömmar. Ett till bud igår på morgonen, sen avvaktade tydligen alla eftersom det skulle vara en visning på kvällen. Men de som kom på kvällen var inte intresserade tillslut och det var kanske lika bra för det var dem med lukten och de verkade jobbiga (tydligen var hon gravid, kanske lite överkänsligt luktsinne då eller??). Hursomhelst känns det lite tungt igen. Eftersom buden började på en låg nivå är vi fortfarande långt borta och jag känner hur jag börjar misströsta igen. Och inte blir det bättre av att Johan idag åker till Amsterdam och lämnar mig ensam med all vånda ända till på lördag kväll. Fast jag unnar ju honom resan förstås... Nu måste jag gå upp och duscha.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: