tisdag 9 oktober 2012

Lågenergi

Liiiiite jobbigt och segt just nu. Fick nya bilderna och objektsbeskrivningen från mäklaren idag. Borde kanske känt mig lite förväntansfull men kände bara att jag oooooorkar inte mer. Men det är bara att bita ihop. Så jag korrigerade lite (såklart) och skickade tillbaka och snart kommer den väl på Hemnet.

På jobbet är det också rätt tungt, några jobbiga projekt som det verkar gå troll i. Dessa orsakar lite magont och gör att jobbet är svårt att koppla bort. Jobbigt möte imorgon som jag försöker förtränga tills dess... Andas djuuuupt.

Och så denna förkylning och allmän hängighet... Jag är inte sugen på någonting annat än att krypa upp i soffan, dra en filt över mig och kolla på nya säsongen av Homeland . Så det lär bli kvällens planer, men först ska middagsröjet avklaras, ikväll blir det hel kyckling med örtkryddor. Den sköter sig iallafall ganska bra på egen hand så jag kan kolla på Dora tillsammans med barnen, medan det börjar dofta gott i lägenheten.


Inga kommentarer: