söndag 27 november 2011

Söndagszombie

Igår var jag på tjejmiddag och trots att jag tänkte på mängden vin och gick hem rätt tidigt, mådde jag helt galet dåligt idag. Det bidrar säkert att man alltid blir väckt vid sex, halv sex idag, även om Johan gick upp och jag fick sova vidare sen.

Jag gick runt som en liten zombie här hemma och det tog ett tag innan jag kom någonvart. Snickaren kommer imorgon istället för idag och Johan var snäll nog att ta storhandlingen så att jag och Nadia kunde gå till Elin och Thea och hänga där ett tag. Vi gick utan vagn, jag tycker att hon börjar bli för stor för vagn och dessutom är det så mysigt att gå tillsammans och småprata med varandra.

Hos Elin fick jag en dunderdrink på Treo och Resorb som gjorde mig till människa igen och det var mysigt att sitta och småsnacka medan tjejerna lekte så bra ihop. De klädde ut sig och busade runt.





När vi kom hem igen gick vi upp på vinden allihopa med sommarkläder, resväskor och Olivias vagn. Och kom ned med vinterkläder och vinterkängor som barnen genast ville prova.


Nadia i sin nya Polarn-overall som jag köpte för flera månader sen men som med denna varma vinter fått hänga i klädkammaren och som det fortfarande inte riktigt känns som läge för. Vinterkängorna köpte vi på Stadium, också för ett bra tag sen...


Olivia får köra Dylans via Nadia overall (också från PoP), som hållit stilen riktigt bra. Hon blev ju dock i vanlig ordning av okänd anledning tvärarg helt plötsligt...

Nu har barnen duschat, ätit och efter mer Olivia-stök gått och lagt sig och Johan ska strax gå och hämta pizza som hela min kropp skriker efter...


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

elisa sa...

Sa mysigt att lasa din boit igen. Victor laser nyheterna on Vad som hander i varlden och Jag laser din blogg . stor Pusss