måndag 21 november 2011

Äntligen sol!

Idag äntligen sken solen! Mamma och jag gav oss iväg med Nadia och Olivia (Dylan var ju i skolan) och Johan som behövde jobba lite kom efter en stund. Mimi jobbade, hon är volontär på Tel Aviv Fashion Week och ganska upptagen just denna vecka. Lite dålig timing men på ett sätt är det bra timing eftersom vi verkligen kan hjälpa till med Dylan och han har oss som sällskap när hans mamma är borta.



På stranden var det inte jättehett men det var skönt med lite sol och lite hav och barnen hade såå kul i att leka i sanden och sysselsatte sig länge medan mamma och jag satt och pratade i varsin solstol. Sist vi var här skulle de ju gifta sig och hade så mycket att stå med, så då var det henne jag inte hann träffa så mycket. Nu har vi både hunnit umgås och prata mycket, skönt!















Vi åt lunch på restaurangen vid stranden tillsammans med Victor som kom - gott men dyrt, som det mesta här. Och efter maten så tog jag mig ett dopp och det var sååå skönt och inte alls kallt som jag hade trott. Skönt att vi äntligen fick lite sol!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: