söndag 13 november 2011

Partykväll och barnvakter

I fredags kväll spenderade jag den första fredagskvällen på länge på annat ställe än i soffan. Jag var tillsammans med resten av Palma-gänget bjuden på middag hos Åsa och vi hade en härlig kväll med massa snack, god mat och gott vin. Jag hängde till och med ned på stan en sväng, även om jag inte på långa vägar höll ut lika länge som Åsa och Maria...

Igår hade vi inga direkta planer men det slutade med att vi hängde med Jenny och Ingrid på dagen, med ett snabbt besök i en kylig Vasapark och sen lunch hos oss. På kvällen kom Elin över med Thea som vi skulle vara barnvakt åt. Nadia och Thea hade jättekul ihop som vanligt och jag lade dem skavfötters i Nadias säng efter sagoläsande i vardagsrummet. Thea ville inte sova över, så Elin kom och hämtade henne efter sin middag, men det gick jättebra att lägga och tre trötta tjejer somnade snabbt.










Och Johan och jag flydde snabbt till Charming för att umgås med våra MC-vänner resten av lördagskvällen..

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: