fredag 28 oktober 2011

Uggla och små sötnosar

Oj oj oj. Redan fredag! Jag sa ju det, veckan består av måndagar och fredagar. Igår var det dock torsdag och då jobbade jag sent och hann inte gå på Mediamecca som jag tänkt. Men jag hann äta middag med Karin och Sofia på Svartengrens (även om jag kom en halvtimme försent även till det) och det var mycket trevligt. Som alltid när man träffar vänner man inte träffar ofta så undrar man varför man inte träffas oftare...

Jag kom hem i helt okej tid och Johan satt och jobbade och jag passade på att beställa en tavla jag tittat på ett tag. Ni ser den ovan, "Ellie Owl" av en dansk konstnärinna som heter Anne-Sofie Holm. Jag såg den i en tidning och tycker den är jättefin. Jag tänkte göra en omaka tavelvägg i sovrummet.




Just nu fick jag se Nadia och Oliviasdagisbilder. Söta små sötnosarna mina! (fast man tycker ju att de kunde byta ut den där hemska bakgrunden nån gång....)




Inga kommentarer: